8/10
·136 syf.··
2020 27. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Mart 2020 21:09
Konu bakımından diğer hikayelerine göre çok farklıydı. Bu yüzden mi olsa gerek çok beğendim ben:) Sait Faik'in naif eserlerini okumanızı önermekten başka söyleyeceğim bir söz yok.
Edebiyat
Havada BulutSait Faik Abasıyanık · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20194,266 okunma
·
173 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gerçekten öykülerini okumak çok güzel. Samimi. O yüzden okuduklarıma çoğu kez 10 veriyorum. Daha fazlasını okumayı düşünüyorum, belki o zaman aralarında kıyas yapmaya ben de başlarım.
Yunus
Gönderi Sahibi
Öncelikle 10 puan vermeme sebebini açıklamak gerekirse Sait Faik, durum öyküsü olduğu için bazıları çoğu güzel olup nadir de aklımın dağıldığı hikayeleri olduğu için kendimi kandırmamak için puanı böyle veriyorum. Dediğiniz gibi samimi olduğu için beğenip bütün eserlerini okumaya çalışıyorum, sanırım bu okuduğum 7.eseri