Konu bakımından diğer hikayelerine göre çok farklıydı. Bu yüzden mi olsa gerek çok beğendim ben:) Sait Faik'in naif eserlerini okumanızı önermekten başka söyleyeceğim bir söz yok.
Gerçekten öykülerini okumak çok güzel. Samimi. O yüzden okuduklarıma çoğu kez 10 veriyorum. Daha fazlasını okumayı düşünüyorum, belki o zaman aralarında kıyas yapmaya ben de başlarım.
Öncelikle 10 puan vermeme sebebini açıklamak gerekirse Sait Faik, durum öyküsü olduğu için bazıları çoğu güzel olup nadir de aklımın dağıldığı hikayeleri olduğu için kendimi kandırmamak için puanı böyle veriyorum. Dediğiniz gibi samimi olduğu için beğenip bütün eserlerini okumaya çalışıyorum, sanırım bu okuduğum 7.eseri