·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2020 20:50 Zweig'in birçok kitabında olduğu gibi bu hikayeyi de ucu açık bırakarak okurun hayal gücüne bırakmış. Ludwig'in içsel dünyasında yaşadığı birçok hissi betimleyerek birçok insanın içinde hissedip telafuz edemediği şekilde dile getirmiş. Kitap çok sürükleyici olmasına rağmen sonunda ee şimdi ne olacak? sorusu insanı daha çok merakta bırakıyor.