·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2020 21:22 Hep merak ediyordum. Bu kitabı çok duymuştum. Zaten bilindiği gibi kitapta thoreau yaşadığı yeri bırakıp 2 yıl walden gölü kenarında yaşadığı hayatı anlatıyor. Burda edindiği tecrübeleri bizlere aktarıyor. İnsanın neden doğadan kopmaması gerektiğini, modern insanın gereksiz uğraşlar içinde hayatını nasıl tükettiğini anlatıyor. Kitabı okurken hakikaten her şeyi bırakıp gitme isteği geliyor. Bu da bence kitabın istediğini bize ulaştırdığının göstergesi. Başta da söylediğim gibi çok okumak istediğim bir kitaptı ve iyiki okumuşum diyorum. Hatta geç kalmışım hissi bile oluşturdu.