Aslında bazı şeyler çok basittir ama biz anlamak istemeyiz...
Puan vermedi·368 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Aslında kapağına bakınca klasik bir aşk romanı gibi gelmişti fakat bir süre sonra öyle olmadığını anladım. William Shakespeare den yapılan mükemmel alıntılar ise beni kitaba çeken en önemli özelliklerinden biriydi kitap için edebi yönünü ortaya koymakla kalmamış bence duyguları anlatmak için daha güzel yöntem olamazdı. Basit bir aşk hikayesinden çıkıp kendi duygularını keşfetmek için Sahra'nın bu yolda Juliet'e dönüşmesi ve ateşe uçakmaktan korkan kelebeğin aslında ne kadar cesur olduğunu keşfetmesini daha iyi anlatılamayacağını düşünüyorum. Kitabı elime aldığımda bu kadar saracağını düşünmemiştim önce Ahmet'e kızdım korkaklık ettiğini düşündüğüm için sonra Sahray'a kızdım Juliet olduğunu kabullenemediği için ve yine en çok William Shakespeare'e hayran oldum aşkı en güzel o anlattığı için
Edebiyat
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 202011,4bin okunma
·
35 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İçinde müstehcen bölümler var mı acaba?Kızım istiyor ama okumadan ona okutmak istemiyorum.Fikrinizi merak ettim.☺️