10/10
·352 syf.·
Beğendi
·
31 saatte okudu
·
2020 7. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
7.9/10 · 28,2bin okunma
·
3 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O zaman bitirince söylersiniz ne düşündüğümüzü
Açıkçası her ne kadar popüler ve sevilen bir kitap olsa da ben pek beğenmedim
Gülnur
Gönderi Sahibi
Olabilir tabii ki herkesin bakış açısı farklıdır. Olabildiğince anlamaya, algılamaya çalışıyorum bakalım ben ne düşüneceğim.
Konusu bence de çok güzel ama sanki konuyu çok fazla örtülü bir şekilde kaleme almış
Gülnur
Gönderi Sahibi
Yarısındayım fakat bence de öyle.
Gerçekten öyle betimlemeleri ağır ama aynı zamanda ustaca her yazarın yapamayacağı şekilde
Gülnur
Gönderi Sahibi
Kaliteli betimlemeleri olduğunu düşünüyorum ben de. Konusu etkileyici ama şahsen anlatım tarzının ustaca olduğunu düşünmüyorum.
Sizde mi birkaç kitabı birlikte okuyorsunuz
Gülnur
Gönderi Sahibi
Aslında bu ilk diyebilirim. Steinbeck'in betimlemeleri çok detaylı olduğu için yorucu geldi. Yanında başka bir kitap daha okuyabileceğimi düşündüm.
Reklam
Gazap üzümleri ni bitirdiniz mi?
Gülnur
Gönderi Sahibi
Hayır henüz bitirmedim, devam ediyorum.