10/10
·140 syf.··
Beğendi
·
2020 20. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 01 Nisan 2020 14:00
Sabahattin Ali'nin kitaplarını okuyan okumayan herkes, kitap içerisindeki bazı cümlelerin aşinasıdır. Yani bizim bu güzel abimiz o kadar güzel kullanıyor ki kelimeleri; Duymamak, bilmemek, mest olmamak elde değil. Fakat kendi içerisinde kıyaslandığında, sadece romantik değeri olabilecek cümlelerinin defalarca paylaşılmasına karşın, " "Bir Orman Hikâyesi" hakkında neden en ufak bir aşinalığım yok? Neden bunun hakkında hiç paylaşım yok?" diye sormadan edemedim. Keza ağacın ve ormanın değerini, bunlara düşman olan kimselere karşı yapılacak mücadeleyi, birlik olmayı anlatıyordu. Ağacı sev, topraktan el çekme, suları kirletme, doğayla iç içe ve barışık ol lütfen. Keyifli okumalar. .
Edebiyat
DeğirmenSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202555,9bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.