10/10
·112 syf.··
2020 15. kitabı
Türk edebiyatının başyapıtlarından olan Peyami Safa'yı daha önce neden okumadığım için kendime kızarak başlamak istiyorum. Kitabı nisan ayı için okuma listemi düzenlerken öneri yapan bir videoda denk geldim ve listeme eklemiş bulundum. Kitap kesinlikle tasvirleri, akıcılığı, sürükleyiciliği ile daha ilk sayfalarda sizi içerisine çekiyor. Kitabın adsız ve çaresiz kahramanı; yaşadıklarıyla, çektiği sıkıntılarla, verdiği mücadeleyle, mahçup duruşuyla ve aşkıyla beni çok etkiledi. Okumuş olduğum en iyi psikolojik roman diyebilirim bu yüzden. Yalnız şunu da eklemek isterim kitabı bitirdikten sonra Peyami Safa yı araştırdığımda dokuz yaşında kemik hastalığına tutulmuş olduğuna denk geldim ve  bu bende ki etkinin daha çok artmasına sebep oldu, demek adsız kahramanımız aslında yazarın ta kendisi imiş. Tanpınarın dediği gibi " acının ve ıstırabın yegane kitabı " olmuş gerçekten  Son olarak her kitap size bazı cümleleri  ile hayatınıza bir şeyler katar benim için o cümle: - Büyük bir hastalık geçirmeyenler her şeyi iddia edemezler.. . . . Bol okumalı günler Vee sonsuz Teşekkürler Peyami Safa
Edebiyat
Dokuzuncu Hariciye KoğuşuPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 2022121,1bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.