Kitaptan çok etkilendim İbrahim Bey. Spoiler vermek istemiyorum ama sadece şunu söylemek isterim. Bir köy çocuğunun bütün olumsuzluklara rağmen hala yaşamayı, hayata tutunmayı, ayak uydurmayı bu denli çabalaması beni çok etkiledi. En kısa sürede okumanızı tavsiye ederim.