Tümüyle yalnız olmanın en kötü yanı, herkesin sizi kendi başınıza bırakmasını dilediğiniz onca zamanı düşünmek. Sonra bırakıveriyorlar ve kendi başınıza kalıyorsunuz ve başınız hiç iyi bir yaren değil.
Sayfa 201 - pegasus yayınları
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.