summer
@eeyoeyo
Takip Et
Tümüyle yalnız olmanın en kötü yanı, herkesin sizi kendi başınıza bırakmasını dilediğiniz onca zamanı düşünmek. Sonra bırakıveriyorlar ve kendi başınıza kalıyorsunuz ve başınız hiç iyi bir yaren değil.
Sayfa 201 - pegasus yayınları
Kaplumbağa Kabuğunda Dünya
John Green
11 beğeni
·
1 alıntı
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap