Afgan zulmünün ve baskısının güzel bir şekilde kaleme alındığı anlatımı tane tane olan güzel bir romandı. Dili kültürüne göre gayet özgün ve ustaca işlenmişti. Fakat olay örgüsü yer yer uzadığı için biraz sıkıcı buldum . Ara ara bırakmak istesem de merakıma yenik düşüp bitirmekte ısrarcı olduğum bir roman oldu . Kadın karakterlerin anlatımı yaşam şartları ve tepkileri gerçekte olması gerektiği gibiydi bu yüzden yazarı ayrıca takdir ettim .