Kitaptan çok güzel bir sözü alıntılamak istedim:
"Bedenimiz bahçemiz, irademiz de bahçıvanı.".
Hayatımızda her aldığımız karardan kendimiz sorumluyuz. Sonucu iyi de olsa kötü de olsa kendi seçimlerimiz sonucu oluşur. Kitaptan çıkardığım bir ders de olaylara bakış açımızda at gözlüğü ile bakmamayı ve insanlara önyargıda bulunmamamız gerektiği oldu.