Kitabı elime aldığımda ne beklemem gerektiğini bilmiyordum. Ama kesinlikle harikaydı. Göğsümü hafifleten umut dolu bir anlatımı ve olay akışı vardı. Kitapta anlatılan arkadaşlık gerçekten çok güzel çok gerçekti. Bir yazar olarak kurgunun plot twistini keşfedince kıskançlıkla ‘keşke benim aklıma gelseydi’ demedim desem yalan olurdu. Gölgede kalmış kitaplardan olduğunu düşünüyorum.