Öncelikle hayırlı ramazanlar dilerim. Evet kitabı çok beğendim. Hemde nasıl. Kitabın nasıl başlayıp nasıl bitiverdiğini anlayamadım. İnsan sevgisini ve Vatan sevgisini birlikte öyle güzel bir şekilde tiyatrolaştırarak anlatmış ki sanki ben de oyunculardan biri olarak kitapta yer edindiğimi zannettim. Okumanızı tavsiye ederim. Hayırlı iftarlar..