Kürk Mantolu Madonna... Uzun süreden beri kitaplığımda okunmayı bekliyordu. Bu hafta okuma fırsatını buldum. Tek kelimeyle çok beğendim. Raif efendinin sırlarla dolu geçmişi. Bir aşkın imkansız hali ve içine kapanmış adamın bütün hakaretlere karşı kendisini kapatışı. Itiraf etmek gerekirse kitabın sonlarında baya ağladım. Öyle bir son beklemiyordum. Ağlamak isteyen ve sırları sevip bu kitabı okumayanlar kesinlikle okumalı ben biraz geç kaldım veya bu kitabın okuma zamanı şimdiydi bilemiyorum ama iyi ki okudum...