Kitap bitirmenin tadı
6/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Kitap ağızda hafif kekremsi bir tat bırakmıyor değil...bazen bitirince üzülüyorsun.. belki de sonu istediğiniz gibi olmadığı içindir. Bu sebeple hayatın bizim zihnimizde ki kurgu dışında Bir seyri olduğunu unutmamak gerek.
Kültür-Sanat
ÇalıkuşuReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 2019123,5bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.