Hepsi de bana yabancı :(
İLBER HOCA'NIN TAVSİYE ETTİĞİ 26 YABANCI FİLM 1. Potemkin Zırhlısı - Sergey Eisenstein (1925) 2. Aleksandr Nevsky - Sergey Eisenstein (1938) 3. Bir Kuşak - Andrzej Wajda (1955) 4. Wesele - Andrzej Wajda (1957) 5. Küller ve Elmaslar - Andrzej Wajda (1958) 6. Vaatler Ülkesi - Andrzej Wajda (1975) 7. Waterloo - Sergey Bondarçuk (1970) 8. Dünyayı Sarsan On Gün - Sergey Bondarçuk (1983) 9. Constans - Krzysztof Zanussi (1980) 10. Macarlar - Zoltan Fabri (1978) 11. Mephisto - Istvan Szabo (1981) 12. Albay Redl - Istvan Szabo (1985) 13. Taraf Tutmak - Istvan Szabo (2001) 14. Teorema - Pier Paolo Pasolini (1968) 15. Dekameron'un Aşk Öyküleri - Pier Paolo Pasolini (1971) 16. Roma - Federico Fellini (1972) 17. Satyricon - Federico Fellini (1969) 18. Leopar - Luchino Visconti (1963) 19. Lanetliler - Luchino Visconti (1969) 20. Venedik'te Ölüm - Luchino Visconti (1971) 21. Roma, Açık Şehir - Roberto Rossellini (1945) 22. İtalya'ya Yolculuk - Roberto Rossellini (1954) 23. Bisiklet Hırsızları - Vittorio de Sica (1948). 24. Umberto D. - Vittorica de Sica (1952) 25. Lili Marleen - Rainer Werner Fassbinder (1981) 26. Jesus Of Nazareth – Franco Zeffirelli (1977 - Mini dizi olarak çekildi.)
Sayfa 190 - NE İZLEMELİ? / NE DİNLEMELİ? / NE OKUMALI?-SİNEMA ÜZERİNE·Kitabı okudu
Sinema
··1 alıntı·
171 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
1, 2, 7, 8, 18 ve 25 hazırlayabildiğim kadar bu altı filmi izledim.
Günay
Gönderi Sahibi
6 👏 darısı başımıza 🙏
Hiçbirini izlemedim ya. Ölsem mi?
Günay
Gönderi Sahibi
Tencere kapak yuvarlanıyorum, eşlik ediyorum 😔
Rabbim izlet bana bu filmleri 🤭😁 Çok çok sever ben film ve izlemeye gayret eder ben😬 biri mi tutmaz 😒😪 cahilim Hocam cahilim alakanızı kesmeyin bizlerle izinizdeyiz İlber Hocam😂
Günay
Gönderi Sahibi
Amin Allahım bize de 🤭
Ilber hoca bizim zamanin filmlerine asina olmadığı icin kendi zamanindan filmler onermis:)) bu filmler artik çöp oldu :Dd
Günay
Gönderi Sahibi
Fırsatım olunca tabi ki izleyeceğim. Ama İlber Ortaylı kadar anlayamayacağım kesin. İzlemek var, bilip de izlemek var. Bilip de izlerken beğenmemek de var. Çeşit, çeşit. Teşekkürler.
Hiç Şaban filmi yok, insan kendi kültürüne bu kadar mi uzak yaşar 😂
Reklam
Satrycon'u izledim neyseki bi tanesini tutturmuşum :))
Günay
Gönderi Sahibi
:) imrendim🤭🤭🤭