Çok güzel bir kitaptı. Çok beğendim. Başlarda okurken çok sıkılacağımı düşünmüştüm. Ama hiç öyle olmadı. Kitap ilerledikçe muhteşem oldu. Ben çok sevdim. okuyuun okuyuun. ayrıntılı yorumu için instagram @ilknurun.kitapligi Hüseyin Rahmi GürpınarKuyrukluyıldız Altında Bir İzdivaç