·388 syf.····Okunma: 20 Mayıs 2020 21:02 Hem hikayesi hem de karakterleri aşırı yüzeysel bir kitap olması nedeniyle bir hayalkırıklığı oldu benim için.
Edebi bir eserdense, sanki yazarın tanıdığı bir ailenin hikayesini, üzerine düşünmeden arka arkaya anlatıyormuş gibi bir his oluştu okurken.
Akim amcayı hariç tutarsak, her bir karakter tek boyutlu ve abartılı bir skeçin içindeymiş gibi yaşıyor hayatı. Bu durum da okuyucunun kişilerle bağ kurmasını da doğal olarak zorlaştırıyor.
Tüm bunların üstüne çevirisinde de yer yer ciddi sıkıntılar var kitabın, bazı cümleler boşa düşüyor.
VBKY bastığı için heyecanla başlamıştım ama beklentimin epey altında kaldı.