·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2009 18:00 Ortaokulda Türkçe hocamızın önerdiği bir kitaptı. Aynı zamanda da benim okuduğum ilk ciddi ve ağır kitaptı. O yüzden ilk okuduğumda beni nasıl sarstığını asla unutamıyorum, onca yıl geçti ama etkisi hâlâ geçmedi. Her zaman favori kitaplarımdan birisi olarak kalacak.