emine
@emrchngr
Takip Et
9/10
·
632 syf.
·
7 günde okudu
·
2020 51. kitabı
Oblomov
İvan Gonçarov
8.7/10 · 49,9bin okunma
Okuyacaklarıma Ekle
222 beğeni
·
8 Gösterim
16 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Sultannn
Bravo 👏👏👏
4
emine
Gönderi Sahibi
Çok teşekkürler öğretmenim 🙏🙏
4
Gizle
emine
Gönderi Sahibi
😔hüzünlü bir kitap mı? Oblomovluğu çok sevdiğim sayfalardayım 😉
3
6 yanıtı göster
Fındık’ın insanı! Nihan
Okumayı düşündüğüm kitaplardan bir tanesi.. Kitap sonunda görüşmek isterim:) Beğenip,beğenmemeniz hakkında..
3
emine
Gönderi Sahibi
Tabiki 👌👌 henüz başlarında olmama rağmen çok keyifle ilerlediğim bir kitap 😊 bazı diyaloglar var kahkaha ile gülüyorum 😀
Fındık’ın insanı! Nihan
1
Gizle
Erdem
Akşam olsa da eve gitsem 😊 Şimdi Oblomovluğu daha bir çok merak ettim... Emin olun çok alıntı paylaşacağım. 👍
2
emine
Gönderi Sahibi
Süper👌👌
1
Gizle
Erdem
Bugün kargo ile nihayet gelebilmiş 🙏 bu akşam eve gider gitmez okumaya başlayacağım. 😊 Bir haftada biter mi? 🤔
2
emine
Gönderi Sahibi
Kesinlikle biter Erdem bey ✌ merak uyandıran bir kitap..En azından bende o hissiyatı yarattı🤷♀️ alıntılarınızı sabırsızlıkla bekliyorum 😊 @erdemuslu
1
Gizle
Reklam
Serhat Başağa
Iyi okumalar emine hanım ben tutunamayanlardan sonra kafamı toparlayamadım 😊
1
emine
Gönderi Sahibi
🤷♀️😊teşekkürler Serhat bey 🙏umarım kısa zamanda toparlarsınız...
2
Gizle
Erdem
😔 ama ilk önce kitabı almalıyım.
2
emine
Gönderi Sahibi
📖📕 🏃♂️🏃♂️ 😊
3
Gizle
İleri