9/10
·632 syf.·
7 günde okudu
·
2020 51. kitabı
İvan Gonçarov
8.7/10 · 49,9bin okunma
·
8 Gösterim
16 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bravo 👏👏👏
emine
Gönderi Sahibi
Çok teşekkürler öğretmenim 🙏🙏
emine
Gönderi Sahibi
😔hüzünlü bir kitap mı? Oblomovluğu çok sevdiğim sayfalardayım 😉
Okumayı düşündüğüm kitaplardan bir tanesi.. Kitap sonunda görüşmek isterim:) Beğenip,beğenmemeniz hakkında..
emine
Gönderi Sahibi
Tabiki 👌👌 henüz başlarında olmama rağmen çok keyifle ilerlediğim bir kitap 😊 bazı diyaloglar var kahkaha ile gülüyorum 😀Fındık’ın insanı! Nihan
Akşam olsa da eve gitsem 😊 Şimdi Oblomovluğu daha bir çok merak ettim... Emin olun çok alıntı paylaşacağım. 👍
emine
Gönderi Sahibi
Süper👌👌
Bugün kargo ile nihayet gelebilmiş 🙏 bu akşam eve gider gitmez okumaya başlayacağım. 😊 Bir haftada biter mi? 🤔
emine
Gönderi Sahibi
Kesinlikle biter Erdem bey ✌ merak uyandıran bir kitap..En azından bende o hissiyatı yarattı🤷‍♀️ alıntılarınızı sabırsızlıkla bekliyorum 😊 @erdemuslu
Reklam
Iyi okumalar emine hanım ben tutunamayanlardan sonra kafamı toparlayamadım 😊
emine
Gönderi Sahibi
🤷‍♀️😊teşekkürler Serhat bey 🙏umarım kısa zamanda toparlarsınız...
😔 ama ilk önce kitabı almalıyım.
emine
Gönderi Sahibi
📖📕 🏃‍♂️🏃‍♂️ 😊