Edebiyat hocamın tavsiyesi üzerine, Aziz Nesinden okuduğum ilk kitap. Konusunu çok ilginç bulmuştum hocam ilk anlatınca. Elime geçen ilk fırsatta da hemen okudum. Dili sade, kitap çok akıcı idi. Kitabı okurken konu canlılığını hiç yitirmiyor. Çok güldüm, ama ne gülme.. Hani derler ya gülünecek hâlimize ağlıyoruz diye,, işte o gülmelerden :)) Yaşar Yaşamaz adlı karakterin başından geçenleri bir solukta okuyacağınızdan eminim, şimdiden okuyacaklara tavsiyemdir. Hemen okuyun, gülmekten gözünüzden yaşlar geleceğinden eminim.
Aziz Nesin'i ilk okuyuşumdu. Hepinize tavsiye ederim, iyi okumalar