Kitapta anlatılanlar bir çok kadının bildiği şeyler. Sadece her kadının ortak duygularına sürekli değindiği için kendinizden birşey buluyormuş gibi hissediyorsunuz. Yine de her kitap bize hitap etsede etmese de, bir emek ürünü. Bu nedenle çok da olumsuz yorum yapmak istemiyorum.