Sen Gittin Ya Ben Çok Güzelleştim Kitap Yorumum
7/10
·256 syf.··
2020 5. kitabı
Kitapta anlatılanlar bir çok kadının bildiği şeyler. Sadece her kadının ortak duygularına sürekli değindiği için kendinizden birşey buluyormuş gibi hissediyorsunuz. Yine de her kitap bize hitap etsede etmese de, bir emek ürünü. Bu nedenle çok da olumsuz yorum yapmak istemiyorum.
İlişkiler
Sen Gittin Ya Ben Çok GüzelleştimNilgün Bodur · Destek Yayınları · 20181,417 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.