Kitapta anlatılanlar bir çok kadının bildiği şeyler. Sadece her kadının ortak duygularına sürekli değindiği için kendinizden birşey buluyormuş gibi hissediyorsunuz. Yine de her kitap bize hitap etsede etmese de, bir emek ürünü. Bu nedenle çok da olumsuz yorum yapmak istemiyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Konusu,kurgusu ile harika bir roman. Özellikle cinayet sahnesi gözümün önünde canlandı ve kitabı okurken görüyormuşçasına ürpererek okudum. Hem felsefi, hem psikolojik,hem dramatik hemde polisiye herşey mükemmel kurgulanmış.