Puan vermedi·544 syf.··
Beğendi
·
2020 63. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2020 06:05
Ismini çok duyduğum ve uzun zamandır okumalıyım dediğim bir kitaptı. Çok nahif, çok zarif, çok içli bir aşk hikayesi. Baştan sona insan da merak uyandırıyor kah Ferideyle üzüldüm kah yüzümde tatlı bir gülümseme oluşmasının yegâne sebebi oldu. Ordan oraya geçen bir macera ve sonunda yine kafesine ( ait oldugu yere)dönen tatlı şirin bir çalıkuşu. Herkesin okuyabileceği ve anlayabileceği bir dille yazılmış açık ve anlaşılır. Ama mümkünse sınav haftasında filan okumayın önemle rica olunur çünkü elinizden birakamayabilirsiniz :) Iyi okumalar...
Edebiyat
ÇalıkuşuReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 2019123,4bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.