·438 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Haziran 2020 22:40 Bu kitabı biliyordum fakat okuma fırsatım olmamıştı. Bayılıyorum zaten bu tür edebi eserlere. Öyle güzel tasvir ediyorlar ki. Sanki birebir yaşıyor insan.
Geçmiş zamanın ağalık ve köylü düzenini çok güzel anlatmış.