·384 syf.····Okunma: 30 Haziran 2020 00:10 Tüm edebiyat severlerin okuması için çok güzel bir kitap. Kitap sayesinde edebiyat hakkında bilmediğim bazı bilgileri öğrendim. Kitap 40 bölümden oluşuyor ve okuduğum her bölümü keyifle okudum.
Kitabın 1. Bölümün de "Hayatınızın geri kalan günlerini Robinson Crusoe gibi ıssız bir adada geçireceğinizi hayal edin. Yanınızda en çok hangi kitabın olmasını isterdiniz?" sorusunu okuyunca o kadar çok düşündüm ki ben yanımda hangi kitabın olmasını isterdim diye. Sevdiğim kitap o kadar çoktu ki o yüzden de yanımda olmasını istediğim kitaba bir türlü karar veremiyordum. Sonunda karar verebilmiştim yanımda hangi kitabın olacağına. Yanımda olmasını istediğim kitap, bana kitap okumayı sevdiren, bana edebiyat aşkını aşılayan "ÇALIKUŞU" kitabı olurdu.
Arkadaşlar ben de size soruyorum.
Sizler yanınızda hangi kitabın olmasını isterdiniz?