Duyuların tanıklığına güvenmek daha mı iyiydi? Bazı bazı onlar da aldanırlardı, ayrıca yalnız görünüş üzerinde bilgi verirlerdi. Derindekini kavrayamazlardı.
·1 alıntı·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.