Agalloch
@vergilius
Takip Et
Duyuların tanıklığına güvenmek daha mı iyiydi? Bazı bazı onlar da aldanırlardı, ayrıca yalnız görünüş üzerinde bilgi verirlerdi. Derindekini kavrayamazlardı.
Bilirbilmezler
Gustave Flaubert
14 beğeni
·
1 alıntı
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap