·440 syf.····Okunma: 21 Eylül 2016 21:47 Rus edebiyatının kasvetli havasını iliklerinize kadar hissettirse de bence her insan baş karakterden bir esinti bulabilir kendi iç dünyasında. Kitap okuma alışkanlığının kırıntısının bile olmadığı dönem de bu eseri soluksuz okudum. Bir klasik, bir roman, bir hikaye, yok olmaya giden bir varoluş. saygılarımla