Çok beğendim.Șașırtıcı ve sarsıcı bir sonu var. Genel konu așk ama çok akıcı. Sadece ilk 50 sayfa anlatıcı arkadașından bahsedip duruyo artık yeter çok anlatmadın mı arkadașını diyordum kiiii kitap zaten o arkadașın așkını yașadığı hayatı bugünkü sessiz içe kapalı halinin aslında geçmiștr yasadiklarina bagli oldugunu anlatiyormus. Umarım seversiniz