Esra...⚘⸙
@dipdirimeyyit
Takip Et
📌 Okumak iptilâdır, müptelâlara selâm olsun...
92 beğeni
·
62 Gösterim
4 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
DefnE
Ve aleykümselam 🕊️
2
Esra...⚘⸙
Gönderi Sahibi
😊🤍🌼
Gizle
Ecem
okumak cidden harika bir şey insan bir kere tadını aldı mi birakamiyor ,okumayanlar da deneseler severler aslında... 📚💙
5
Esra...⚘⸙
Gönderi Sahibi
Kesinlikle. Başlayınca duramazsın diyordu ya bir reklamda. Tam olarak öyle. 😊
1
Ecem
evet kesinlikle ,bazen bir bakıyorum bir sürü kitap not almışım okuyacaklarima, karar veremiyorum o kararsızlık bile ne kadar neşe veriyor insana keşke herkes okusa ,okuyani da yargılamasa:)
2
Gizle
Eylül Türk
"Sözlerimi kim okuyorsa onları icat ediyor.” diyordu Borges... Mucitlere, kaşiflere, okur kahramanlara selam olsun :)
5
Esra...⚘⸙
Gönderi Sahibi
😊🌼🌸
1
Gizle
Kadir Şeker
Aleykum selam... 🙋🏻♂️🙋🏾♂️
1
Esra...⚘⸙
Gönderi Sahibi
😊
1
Gizle