📌 Okumak iptilâdır, müptelâlara selâm olsun...
·
62 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ve aleykümselam 🕊️
Esra...⚘⸙
Gönderi Sahibi
😊🤍🌼
okumak cidden harika bir şey insan bir kere tadını aldı mi birakamiyor ,okumayanlar da deneseler severler aslında... 📚💙
Esra...⚘⸙
Gönderi Sahibi
Kesinlikle. Başlayınca duramazsın diyordu ya bir reklamda. Tam olarak öyle. 😊
evet kesinlikle ,bazen bir bakıyorum bir sürü kitap not almışım okuyacaklarima, karar veremiyorum o kararsızlık bile ne kadar neşe veriyor insana keşke herkes okusa ,okuyani da yargılamasa:)
"Sözlerimi kim okuyorsa onları icat ediyor.” diyordu Borges... Mucitlere, kaşiflere, okur kahramanlara selam olsun :)
Esra...⚘⸙
Gönderi Sahibi
😊🌼🌸
Aleykum selam... 🙋🏻‍♂️🙋🏾‍♂️
Esra...⚘⸙
Gönderi Sahibi
😊