Atasoy hoca ile tanıdığım bir isimdi. Şayegan hem naif İran kültürünü iyi bilen hem de Batı eleştirel düşüncesini iyi okumuş bir isim. Sadece İran değil Asya kültür ve dinleri uzerine ciddi bir isim. Ki bu kitabinda da gelenekselligi merkez edinmis Doğu kültürlerinin ozellikle Islam dunyasinin Modernizm karsisinda yasadigi şaşkınlıgı onun deyimi ile kültürel şirofreni uzerinde duruyor. Ağir bir okuma oldu benim için ama bir o kadar da verimli oldu kesinlikle. Allah rahmet etsin Daryuş Şayegana guzel bir calisma yapmis. Ki ozellikle İran devrimi üzerindeki eleştirel duruşu da kayda değer. Merhum Şeriati ve Mutahhari eleştirileri de guzel idi. Bu duzeyde bir entelektüele ihtiyacimiz var simdilerde de..