Merhaba;
Viking masalları seriden okuduğum üçünch masal kitabı. Dolayısı ile okurken kızılderili ve Ibrani masallari ile kıyaslayarak okudum.
Viking masalları içerik olarak ve ele aldığj konular bakımindan elbette farklı olacaktı fakat, sekil olarak da farklıydı.
İlk bölümdeki masallar hep birbirinin devamı nitegiliğindeydi. Kahramanımızın dogması yetişmesi kral olması, savaşlarını ve zaferlerini farkli başliklar altinda fakat peşpeşe okuyorsunuz.
Ikinci bölümdeki masallar ise genellikle o bölgedeki cografi durumlar, o bolgedeki bazi yerleşim yerlerinin keşfi ile ilgiliydi. Aslında buna masal demek ne kadar doğru bilemiyorum çünkü gerçek olaylar anlatılanlar.
Tabiki bunlarin hicbiri okudugunuz satirlardan çikarimlar yapmadına asla engel değil.
Çok aeverek okuduğumu belirtmek isterim.
Herkese keyifli okumalar dilerim.
Youtube kanalim için;
youtube.com/channel/UCfOYAd...