·170 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ağustos 2020 16:16 Kendi yaşadıkları ile psikiyatri uzmanılığını birleştirerek birçok durum için çıkış yolu bulmuş. Aslında önümüzde duran ve göremediğimiz, gücümüz yetmez diye düşündüğümüz ancak hepimizin zorda kalınca başarabileceğimiz yollar bulunduğunun üzerini çiziyor. Kendini geliştirme kitabı değil sonuç çıkarma kitabı. İlk yarı kendi hikayesi kolay okunuyor, ikinci yarı çıkarımlar ama daha dikkatli, anlayarak okumak gerekiyor. Belki anlamak için belli bir yaş üzeri ve/veya acı tecrübeler daha da ilgiyi arttırabilir. Teercüme bu kadar iyi olmasa anlaşılması güç bir eser olacak. Tebrikler.