Pinarsss
@Pinarssss · 5yıl
Takip Et
“Örneğin sen öğleden sonra dörtte geleceksen, ben saat üçte mutlu olmaya başlarım.”
Edebiyat
Küçük Prens
Antoine de Saint-Exupéry
37 beğeni
·
1 alıntı
·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
milenaa
Ama eğer gelişigüzel gelirsen , yüreğimi sana hangi saatte hazırlayacağımı bilemem 🌸
4