“Örneğin sen öğleden sonra dörtte geleceksen, ben saat üçte mutlu olmaya başlarım.”
Edebiyat
·1 alıntı·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ama eğer gelişigüzel gelirsen , yüreğimi sana hangi saatte hazırlayacağımı bilemem 🌸