Ben cok begendim sahsen askin en guzel haliydi agliyarak bitirdigim tek kitapti diyebilirim hayatlar cok dokunuyor okuyucuya ilk basta eski turkceden dolayi siksada sonrasinda kucuk ama bir cok sey sigdirabiliyor sayfalarina.
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin AliTayra mamas