·128 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2020 20:21 Kitabın ismi beni cezbetti. Hemen okumak istedim, geç de olsa sonunda okudum. Yazarın ilk okuduğum kitabı oldu. Üslubuna bayıldım. Tokat gibi çarpan cümleler, tespitler vardı. Kurgusu da oldukça başarılı, ilk başlarda anlamakta zorlansam da.
Yazar esasen çocuk kitapları yazıyor. Bence roman olarak da çok başarılı bir iş çıkarmış.
Tanışmanızı öneririm.!
Bol kitaplı günler dilerim!