Bizler sonradan gelmeleriz. Kozmosun ücra bir yerinde yaşıyoruz. Mikroplardan ve çamurdan geldik. Maymunlarla akrabayız. Düşüncelerimiz ve duygularımız tümüyle kendi kontrolümüzde değil. Başka yerlerde bizden çok daha zeki ve çok farklı varlıklar olabilir. Tüm bunların üstüne bir de gezegenimizi mahvediyoruz ve kendimiz için tehlike haline geliyoruz.