İlk defa okuduğum bir yayın evi ve ilk defa okuduğum bir yazar. Lübnan asıllı ama ABD'de yaşıyor ve tüm eserleri yabancı dilden çeviri. İçerisinde gezgin olan bir adamın adı El Mustafa olması, sürekli geçen Tanrı kelimesi rahatsız etse de beni, içeriği şirk kokan bir kitap değildi. Edebi olarak ve düşünce yapısı olarak okunacak bir kitap. İnsanın bakış açısını değiştirebilecek bir eserdi. Zaten günlük bir eser. 60 sayfa idi. Eylül ayının ilk kitabı oldu ErmişHalil Cibran