9/10
·176 syf.··
2020 63. kitabı
·
36 saatte okudu
·
Okunma: 02 Eylül 2020 23:59
Hem eylül ayında okuduğum ilk kitap hem de yazarın okuduğum ilk kitabı :) Güzel bir başlangıçtı benim için, bu etkinliğe iyi ki de katılmışım. Katılmama vesile olan Miraç kuzugüden hocama ve böyle bir etkinlik düzenlediği için Ebru Ince ye de çok çok teşekkür ederim :) Osman Şahin'in (bu kitaptan anladığım kadarıyla) iyi bir yazar olduğunu düşünüyorum. Daha fazla kişi tarafından da okunması gerektiğine inanıyorum. Kitaptaki satırları okurken içim çok gitti. Özellikle yapılan o işkencelerde... Arada bir elimle gözlerimi kapadım veya (istemsizce) hızlıca geçtim işkence yerlerini... Okuduğum şeyler, işkenceler, haksız yere suçlamalar, zulümler gözümün önünde canlandı ve gerçekten kötü oldum, olmadım diyemem. Özellikle haksız yere ceza çeken insanlar için. Eminim bu kitap empati duygunuzu bir tık da olsa arttıracaktır. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim Güzel bir başlangıçtı etkinliğe devammmm :))
1000Kitap
Kolları Bağlı DoğanOsman Şahin · Can Yayınları · 2010166 okunma
··
69 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben yeşekkür ederim canım bu güzel etkinliğe katıldığın için. Sanırım ikinci kitabımı buldum. Alıntıları okudukça düşünüyordum, inceleme ile kesin karar verdim. Eline sağlık 🌼
Rüüm
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 2.kitap olarak başlamanızı öneririm hocam :) Teşekkürler, yazarın diğer kitaplarında buluşmak dileğiyle 🌼❤
Birilerinin böyle bir yaşama sahip olduğu ve gerçek olduğu konusunda can yakan dizeler değil mi ? Okudukça kaçmak istiyor insan sayfalardan ama öğrenmeden de olmuyor ışte ..iyi ki hep birlikte okuyoruz ,duygu alışverişi yapabiliyor , empati duygumuzu yükseltiyoruz Inceleme için öncelikle çok teşekkür ediyorum .. emeğine sağlık .. sevgiler
Rüüm
Gönderi Sahibi
Kesinlikle öyle... Ben istemeyerek, içim el veremeyerek, nasıl bu işkenceleri okumaya daha fazla maruz kalmadan hızlıca okuyabilirim diye düşündüm. Peki ya onları gerçekten yaşayan insanlar... Gerçekten onları yaşayan insanların var olduğu ve bunlara bir canlının katlanamayacağı düşüncesi aklımdan çıkmadı okurken, kendim olsaydım kesinlikle katlanamazdım :(( Duygularımızın böylesine birleştiği, empati gücümüzün arttığı güzel bir etkinlik :) Tekrardan teşekkürler, sevgiyle ve saygıyla ❤🌼
Inceleme için teşekkür ederim💛 Okuma isteğimi daha da arttırdı😀 PDF mi okudun?
Rüüm
Gönderi Sahibi
Tabii, özelden konuşalım :)