Okudum bitti. Başlarda ne kadar sıkılsam da yani belli tekrarlardan sıkıldım. amaa devam edince. Gerçekten çok güzel bir eser okuduğumu fark ettim özellikle. Bazıları kitabı okurken korkmuş. Ama ben güldüm. Vee vee sonunda anneannemin bana söylediği söz diyeyim (spoiler olmasın. ) çok duygulandım. Çünkü annenanem bana söyleyince gülmüştüm. Ve karşıma çıktı. Çok güzel dersler var kitapta. Tabii ki almak isterseniz. en yakın zamanda okuyunn. Ayrıntılı yorumu instagram sayfama atacağım. @ilknurun.kitapligi Hüseyin Rahmi GürpınarGulyabani