Hayatınızdan üç şeyi çıkarırsanız oldukça hafifliyorsunuz : Fazla kilolarınız, egonuz ve etrafınızdaki sorumsuz insanlar..
Sayfa 251·Kitabı okudu
Programlama
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
1.350 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ego yu sildim de, sorumsuz insanlar hayatımdan çıkamayacak kadar çok yerleşmişler, çaresiz yüklerini taşıyorum. kilo dediğin zıkkım da bitmedi gitti körolasıcalar, yapıştı 😬😬
emine
Gönderi Sahibi
Arzu Aydın Sağlam hanım çok tatlısınız ama🙏 Bir sene öncesine kadar bende o yapışkan şey ile yaşıyordum 🙊🙈 Sorumsuzlar ise " babam olsa tanımam " tabiri var ya onu uygulamak sonuç veriyor✌🗽
Ben de o yapışkan şeylerle bir buçuk yıldır savaşıyorum, darısı başıma 😉 sorumsuzlara gelince inşallah bir gün ben de 🤛❤️güzel görüşünüz için de teşekkür ediyorum emine hanımcığım🤗
emine
Gönderi Sahibi
💜🌼🍀🗽✌😘
emine
Gönderi Sahibi
hayal meyal O zaman 🏃‍♂️⛹️‍♂️🏋️‍♂️🤸‍♂️🤾‍♂️
inanın her yerdeler ve o kadar çokkiler, çıkarmaya yetişemiyorsunuz. birini çıkarıyorsunuz, hopp bir başkası geliyor. anlayacağın türemekte pek bir mahir bu sorumsuz insanlar
emine
Gönderi Sahibi
Çoğaldıkça eksiltme politakası uygulanmalı 😉 Bazen bıkkınlık geliyor ama onlar varken maalesef her yer negatif enerji 😳 Bir bitmediler☺😄
en kötüsü de sorumsuz insanlar
emine
Gönderi Sahibi
Aslında hayatımızdan çıkartmak oldukça kolay👌
emine
Gönderi Sahibi
💯✌️