Ego yu sildim de, sorumsuz insanlar hayatımdan çıkamayacak kadar çok yerleşmişler, çaresiz yüklerini taşıyorum. kilo dediğin zıkkım da bitmedi gitti körolasıcalar, yapıştı 😬😬
Arzu Aydın Sağlam hanım çok tatlısınız ama🙏 Bir sene öncesine kadar bende o yapışkan şey ile yaşıyordum 🙊🙈 Sorumsuzlar ise " babam olsa tanımam " tabiri var ya onu uygulamak sonuç veriyor✌🗽
Ben de o yapışkan şeylerle bir buçuk yıldır savaşıyorum, darısı başıma 😉 sorumsuzlara gelince inşallah bir gün ben de 🤛❤️güzel görüşünüz için de teşekkür ediyorum emine hanımcığım🤗
inanın her yerdeler ve o kadar çokkiler, çıkarmaya yetişemiyorsunuz. birini çıkarıyorsunuz, hopp bir başkası geliyor. anlayacağın türemekte pek bir mahir bu sorumsuz insanlar