"Şehir böcekleriyiz biz!!"
10/10
·113 syf.··
2020 30. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 05 Eylül 2020 14:01
Çok da uygun oldu bu ifade. Şehir Böceklerii!!! "Herkes birbirini tanıyor gibi. Herkes herkesle dostmuş gibi" görünür ama öyle değildir işte. Çok çok çok büyük şehirlerde yaşayan insanların çok çok çok küçük dertlerini anlatıyor roman. Çok fazla karakter çok fazla olay var eserde. Bir yumak iplik düşünün. Çektikçe ipi, geliyor yanınıza karakterler, çektikçe ipi, düşüyor önünüze olaylar. Hangi olaylar mı? Hayatın kendisi. Apartman sakinlerinin dertlerinden tutun evli çiftin dertlerine kadar her şeyi anlatmış yazar. O çok çok çok büyük sorunlarımızı resmetmiş Barış Bıçakçı Ankara'yı görmediyseniz yazar sayesinde Ankara'yı da görmüş olursunuz. Çünkü olaylar Ankara'da geçiyor, gerisi çorap söküğü gibi... İyi okumalar!
Edebiyat
Herkes Herkesle Dostmuş GibiBarış Bıçakçı · İletişim Yayınevi · 20212,311 okunma
·
163 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.