"İstemeden varım ve istemeden öleceğim. Olduğum şeyle olmadığım şey arasında, hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum."
··3 alıntı·
3 +1'leme
·
9,7bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kendimi bulduğumu düşünüyorum bu cümlelerde , bi problem mi var acaba bende yoksa kendisiyle yüzleşemiyen ben miyim sadece