Darağacı Avı
Puan vermedi·112 syf.··
2020 7. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 11 Eylül 2020 19:38
Merhaba sevgili okurlar; Osman Şahin’den ‘Darağacı Avı’ eserini aslında iki üç gün önce bitirmiş olup incelemesini bugün yapıyorum. Bana dokunan bir eser oldu. Kendimi, insanımı, kültürümü okudum aslında. Nerdeyse bütün hikayeleri buram buram ‘Anadolu’ kokuyordu. İyisiyle kötüsüyle, güzel betimlemelerle dolu idi. Beni en çok etkileyen kısmı ise sonlarına doğru kadınların yer aldığı öyküler idi. Ama böyle dolu dolu ‘Kadın’ demek istiyorum. Böyle çınar gibi dimdik ve sağlam olanından... Yası ile, Kara Hapa; şiirleri, manileri ve öyküleriyle, Sultan Ana; gerçek yaşanmış hikayeleriyle, Ümmülü Ana... Aslında hepsini önceden tanıyan ben ise, bir ona bir buna koşuşup duran bir çocuk edasıyla tabi arada tökezleyerekte olsa beraberce bitirdik eserimizi... Şuraya küçük bir not bırakmak istiyorum; Eser bana ufak bir Yaşar Kemal kokusu verdi sanki; ağıtlarıyla, inatlarıyla, sevinçleriyle... Gönül. buradan teşekkür etmek istiyorum, sayesinde yeni ve güzel bir insan ile tanıştık.:)
1000Kitap
Darağacı AvıOsman Şahin · Can Yayınları · 2010103 okunma
··
101 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kaleminize kuvvet Sibel hanım🤲🏻🌟🌸
Sibel Yaki
Gönderi Sahibi
Sizinde yüreğinize sağlık Emre bey☘️
İlerleyen zamanlarda ben de okumak istiyorum bu eseri, bir ön izlenim oldu, kaleminize sağlık. Yani yazarlarda buluşmak dileğiyle...
Sibel Yaki
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim. Yeni yazarlar da buluşalım, İnşaallah...🍂