Bazı yazarlar bir ortamı tutturup her eserinde o havanın etkisini yaşatıyorlar. Jack London da her kitabında sanırım bu üçüncü okuduğum kitabı olacak hep bir soğuk hava hep bir kış hrb bir kar durumu mevcut. Yahu başka bir yerde yaşamadın mı sen diye sorası geliyor insanın. Kitabın tarzı da kafa karıştırır nitelikte. Fabl desem tam o da değil çocuk öyküsü desem dil sade değil. Keşke yayın evi kitap kapağındaki kalite anlayışını çevirmen kalitesindeki homojenlikte de gösterseydi. Koskoca yayın evinde son okuyucu yokmuş galiba hissi uyandırıyor. Her halükarda modern klasikler dizisi okumam devam ediyor.
İyi okumalar... Jack LondonVahşetin Çağrısı