·298 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Eylül 2020 13:47 Devran daha sempatik gelmişti bana. Bu kitapta ki olay kurgusu içinde epeyce düşünülmüş gibi. İlk hikaye olan Kudret'li kısımlar çok daha hoş, sempatik. Kitap biterken analizler başarılı. Sonunda Demirtaş'ın teşekkür faslında olmuş mu emin değilim gibi şeyler yazmış . Bende emin olamadım olmuş mu emin değilim :)