Jack London ve yine çok güzel bir eseri, söylenecek çok şey var fakat kelimelerin birleşip bir ordu yaratacağını biliyorum bu yüzden özet geçeceğim. Kitapta Buck isimli bir zamanlar evcil olan köpeğimizin vahşi hayata karşı direnişini ve bu yolda bedenine, ruhuna aldığı darbelere karşı savunma içgüdüsünü kendisinden büyük cesaretinin korkusuna galip geldiğini ve keder dolu günlerini tek başına geride bırakmak için var gücü ile hayata karşı başkaldırışını okuyoruz. Ben Jack London'ın bize güzel bir roman bıraktığını düşünüyorum her yaştan insanın ruhundan parçalar bulabileceği akıcı güzel bir romandı, tavsiye ederim.