Yirmi dört saate ne kadar duygu sığdırabilirsiniz? Ne kadarı aşk olabilir? Ne kadarı acı ve hüzünlü bir hayal kırıklığı olabilir? Sorularının en güzel cevaplandığı çok güzel hikayesi olan bir Zweig kitabı daha bitirdim
.
Bir kadının yaşamını bütünüyle değiştiren yirmi dört saat içerisinde yaşadıpı olaydır. Bu olayı kendi içerisinde hapsetmiş ve kimseye anlatacak cesareti bulamamıştır. Ta ki kendisinin yaşadığı gibi bir olaya tanıklık edene kadar. İnsanda içkin saplantıların ve dayanılmaz arzuların sınırında gezindiriyor.
.
Stefan Zweig klasiği olan aşk ve tutkunun en yoğun hissedildiği kitabıydı diye bilirim. Zweig kalemine bayılıyorum keyifle okudum