Çok çok sevdim. Gerçekten çok güzeldi. Bir bölümünde hüngür hüngür ağlamaktan devam edemedim. İlk defa bir kitapta duygularımı bu kadar yoğun hissettim. Okumayanlar çok şey kaçırıyor. Benden söylemesi =)
Bu aradaa ayrıntılı yorum isterseniz insagram sayfama göz atabilirsiniz. @ilknurun.kitapligi Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini