·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Kasım 2020 03:30 •Vurun Kahpeye Halide Edip'in okuduğum ilk kitabı. Açıkçası memnun kaldım mı? Hayır. Belki de çok övüldüğü için ben beklentimi yüksek tuttum bilmiyorum.
•Sadeleştirilmiş olmasına rağmen bazı cümleler çok uzundu hem okurken zorlandım hemde akıcılığını kaybetmiş. Buna rağmen dini kendi çıkarlarına alet edenler, eğitimsizlik ve vatan sevgisi çok güzel işlenmiş.
•Ama ne yazık ki benim önereceğim kitaplar arasında değil.