6/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 44. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 02 Kasım 2020 03:30
•Vurun Kahpeye Halide Edip'in okuduğum ilk kitabı. Açıkçası memnun kaldım mı? Hayır. Belki de çok övüldüğü için ben beklentimi yüksek tuttum bilmiyorum. •Sadeleştirilmiş olmasına rağmen bazı cümleler çok uzundu hem okurken zorlandım hemde akıcılığını kaybetmiş. Buna rağmen dini kendi çıkarlarına alet edenler, eğitimsizlik ve vatan sevgisi çok güzel işlenmiş. •Ama ne yazık ki benim önereceğim kitaplar arasında değil.
Edebiyat
Vurun KahpeyeHalide Edib Adıvar · Can Yayınları · 202313,7bin okunma
·
462 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yaklaşık aynı düşüncelerdeyiz. İkinci olarak Ateşten Gömlek öneririm. Genelde ortaokullarda okutulan fakat benim bu sene okuduğum, geç kaldığımı düşündüğüm eseridir. Ve gerçekten güzeldir. Ve küçük bir heyecan ; eseri bu kadar güzel yapan konusundan çok belirsizliği fikrimce. Şimdiden keyifli okumalar🐢